Laatste Dag

14 maart 2010 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Nog een laatste berichtje en dan vertrekken Ivor en ik weer samen naar Nederland.

Nog eenmaal bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Wij hebben er ondertussen vier weken vakantie op zitten en eigenlijk nog geen zin om terug te keren naar de kou.

We hebben netjes de ABC eilanden in volgorde bezocht. Vanaf Curacao zijn we een kleine week naar Aruba gevlogen waar we bij Gino en zijn familie hebben gelogeerd, Gino kennen we al bijna ons hele leven en woont nu ongeveer 3 jaar op Aruba. We hebben daar vele mooie plekken gezien en van Gino en zijn familie geleerd hoe het is om daar werkelijk te leven.

Daarna zijn we naar Bonaire geweest voor drie dagen. Een prachtig eiland, waar we te weinig van gezien hebben, omdat we allebei na elkaar ziek zijn geweest. Dat moeten we dus nog een keer over doen.

Vervolgens zijn we weer terug gegaan naar Curacao, waar we ons duikbrevet hebben gehaald. Vrijdag hebben we voor het eerst met zijn tweeen gedoken. Zaterdag hebben we bij het cafe/restaurant mundo bizarro in onze straat de laatste fles van onze favoriete wijn opgemaakt, Na een half uur zoeken hadden ze de allerlaatste gevonden...

Tijd dus om naar huis te gaan. Om iedereen weer te zien, want ook al hebben we geen zin om terug te gaan naar de kou, we hebben er wel heel veel zin in om jullie weer te zien en al jullie schaats- en sneeuwverhalen te horen.

Tot morgen!

1. Joukje:
    15 maart 2010
    Daphne, wat een heerlijkheid, zon zee strand! Je duikbrefet, alle eilanden gezien, ik hoop dat je genoten hebt en dat je natuurlijk ook veel hebt mogen leren in de ziekenboeg ;)...

Liefs Joukje
  2. Marjet:
    16 maart 2010
    Nou Daphne en Ivor, jullie vakantie (en co-schappen) zit(ten) er op. Nu hebben jullie weer mooie herinneringen om op terug te kijken. Geniet nog maar goed na!
    Liefs, Marjet
  3. Dominique:
    30 november 2011
    Beste Daphne,
    Ik wil ook graag co-schap sociale geneeskunde op marinebasis parera doen en heb van hun kant al toestemming.
    Alleen nu moet ik mijn universiteit (LUMC) nog overtuigen en daarvoor moet ik een (voorbeeld van een) stageprogramma opsturen.
    Heb jij toevallig jouw stageprogramma nog ergens?
    Zo ja, zou ik die mogen gebruiken ter illustratie van mijn werkzaamheden daar?

Graag hoor ik van je.

Groet,
    Dominique Bos
  4. Dominique:
    30 november 2011
    Hoi Daphne,
    Ik weet neit zeker of mijn emailadres getoond wordt, dus voor de zekerheid nog een berichtje.
    Mijn emailadres is [email protected].

Ik hoop dat je me kan helpen :)
    Groetjes
    Dominique