En dan nu vakantie!!

16 februari 2010 - Willemstad, Nederlandse Antillen

De laatste week van het co-schap is omgevlogen.

Overdag zelf mijn eigen patiënten zien en bijna iedere avond wel wat te doen op de basis. Gewoon lekker hangen op het LAKM (de verblijven van de manschappen waar ik ook sliep). Even langs bij de gouden bal (verblijf van de onderofficieren). Of een drankje drinken in de longroom (verblijf van de officieren). De afgelopen twee weken waren er veel nieuwe stagaires aangekomen en de pelikaan was eindelijk weer terug sinds Haiti. Dus een hoop gezelligheid zo in de laatste twee weken.

Zaterdag was het grote wachten op Ivor, die na ongeveer een uur vertraging (dit heb ik eerder meegemaakt..) vrij snel door de douane kwam. Doenja (een officier) en Mark (haar vriend en tevens werkzaam bij de marechaussee) waren zo aardig geweest mij eerst met mijn koffer naar ons vakantie huisje te brengen en vervolgens mij zonder koffers naar het vliegveld om daar te wachten tot Ivor door de douane was..

Zondag was het meteen feest. Carnaval in Curacao! Ik weet dat jullie nu om foto's gaan vragen en ik beloof nog een keer een poging te doen, maar de afgelopen tijd heb ik het na ongeveer 20 mislukte pogingen opgegeven met het internet hier. Anders zien jullie ze bij terugkomst.

Vandaag gaan we lekker snorkelen...

1. Renske:
    16 februari 2010
    wauw! alweer vakantie!
    wat zullen jij en ivor genieten, heb al je berichten met veel interesse gelezen, zo gaaf!
    heel veel plezier nog even.
    xxx
  2. Marloes en Robert:
    17 februari 2010
    Ook afgestudeerd!!! Gefeliciteerd! Super leuk zo tegelijkertijd!
    Een hele fijne tijd met Ivor. GENIET ERVAN!

Liefs Robert en Marloes
  3. Marjet:
    17 februari 2010
    Heerlijk dat nu je co-schappen voorbij zijn! Super gedaan! Ik wens je een fantastische vakantie toe, samen met Ivor. Snorkelen is daar vast prachtig!
    Veel liefs, Marjet
  4. Barbara:
    19 februari 2010
    Waaah! Is het niet raar om ineens geen coassistent meer te zijn??? Ik moet nog een beetje wennen geloof ik. Geniet van je vakantie met Ivor!
  5. Karen:
    19 februari 2010
    Bon dia!
    Een welverdiende vakantie na 2 jaar bikkelen! Veel plezier!
    Ayo!
  6. Marjet:
    21 februari 2010
    Wauw, wat zien die foto's met de dolfijnen er gaaf uit! Prachtige plaatjes!
  7. Dinah Veeris:
    1 juni 2010
    Mijn 1e boek is herdrukt en inmiddels weer uitgegeven.
    Neem contact met mij op.

Lieve groeten van: Dinah.