Taxi Max

31 januari 2010 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Na het weekend hadden de jongens van de landmacht vaak mooie verhalen. De belevenissen van deze jongens werden mede mogelijk gemaakt door taxi Max.

Max een betrouwbare vent, die eigenlijk geen echte taxi heeft, maar wel een busje. Met dit busje brengt hij je overal.

Vrijdag werd het voor mij eens tijd om taxi Max uit te testen. Vandaag ga ik immers met Karen zwemmen met dolfijnen daarover later meer.

Als stagaire kan je flinke korting krijgen als je met dolfijnen wilt zwemmen, je moet dan wel een paar dagen van te voren met je paspoort, stage contract en contant geld langskomen. Hier kwam ik op vrijdag achter dus snel gebeld of het nog kon. Het kon maar ik moest dan wel dezelfde dag langskomen.

Zodoende belde ik Max.. Binnen een paar minuten stond hij met zijn busje aan de poort van de basis. Nadat ik betaald had bij het sea aquarium (voor dolfijnen zwemmen) vroeg Max of ik het goed vond dat hij eerst wat mensen bij het vliegveld af zou zetten en me daarna naar de basis zou brengen. Ik had geen haast..

Zo gezegd zo gedaan. Max besloot nadat hij de mensen afgezet had bij het vliegveld mij kosteloos nog een en ander te laten zien. Zo kwam ik op plaatsen waar in nooit was geweest, tussendoor pikte hij klanten op. Ook vertelde hij veel over het eiland.

Vier uur later was ik weer veilig op de basis. Zoals de verhalen van de jongens van de landmacht doen vermoeden is het nooit saai met Taxi Max.

Gisteravond zou ik Karen op het vliegveld ophalen, ook daar stond Max keurig op tijd klaar en was ik ruim op tijd op het vliegveld. Dat ook nog met een fikse korting omdat Max graag zijn klanten tevreden houd...

Na een uurtje vertraging kwam Karen als een van de eersten uit het vliegtuig. Binnenkort meer avonturen van Karen en Daphne...

1. Barbara:
    31 januari 2010
    Klinkt goed! Wel een strak militair kamertje hoor, gelukkig zijn er kleurige bananenplanten en dolfijnen buiten ter contrast.
  2. Suus & JJ:
    1 februari 2010
    Hey Daf,

Wij lezen nog steeds met plezier je berichten op je site! Wat gaaf dat je met dolfijnen gaat zwemmen! Dat zou ik ook wel willen! Geniet ervan!

Liefs, Suus